Käpylän partiokerho

Partiokerho perustettiin syksyllä 2014. Tässä blogissa kirjoitamme kerhon toiminnasta Helsingin Käpylässä.

14.8.2014

Kerho-ohjaajien esittely

SOFIA

Moikka!

Aloitin Käpylinnan partiokerhossa nyt syyskuun alussa. Olen toiminut lasten liikunnan ohjaajana usean vuoden ajan ja nyt on mahtavaa päästä mukaan kerhoon, minkä toiminta tapahtuu ulkona. Luonnossa olen tottunut liikkumaan lapsesta saakka, pienenä vietin vapaa-ajan hevosten parissa tallilla. Olen kotoisin Oulusta, mutta olen asunut Etelä-Suomessa pian kymmenen vuotta.

Helsingissä minun lempipaikkoihin kuuluu Pikkukosken kalliot ja Vantaan joki, minkä äärellä on mukavaa ihmetellä elämää ja lenkkeillä pitkiä lenkkejä. Myös Käpylässä on kiva käydä kävelemässä ja kiivetä taivaskalliolle katselemaan tähtiä.

Lempivuodenaikani on syksy ja on hienoa päästä katsomaan ja tutkimaan lasten kanssa luonnossa tapahtuvia muutoksia ja rauhoittua yhdessä syömään herkullisia eväitä.

Mielestäni musiikki kuuluu jokaiseen päivään ja olemme laulaneet lasten kanssa aina kerhon päätyttyä loppulaulun, mikä kokoaa hyvin päivän ja varmistaa että jokainen lapsi lähtee kerhosta hymyssä suin.


Tapaamisiin,
Sofia Sormunen


SAILA

Hei, olen Saila. Olen 20- vuotias ja olen Helsingistä kotoisin. Valmistuin lähihoitajaksi toukokuussa 2015, koulussa on erikoistuin lasten ja nuorten koulutusohjelmaan. Tämä Partiokerhon työ on minun toinen työpaikkani sitten valmistumiseni.

Olin lokakuusta joulukuuhun töissä Kilpisjärvellä päiväkodissa. Olen aina tykännyt paljon luonnosta ja minusta on ihanaa kävellä luonnossa ja kuunnella luonnon ääniä.

Odotan innolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan Partiokerhossa!

Terkuin,
Saila Kilpinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti